måndag 28 juni 2010

Kommentar...

Denna kommentar fick jag av en anonym läsare igår...

Anonym sa...
Undrar vad det är för fel på dig, som bara ser fel på andra och aldrig på dig själv? Att du inte skäms att prata så om vikarierna! De finns faktiskt för att vi andra ska få ha semester, gör ett jättejobb och jobbar hela somrarna! Du lägger dig i allas jobb och tror du är guds gåva och gör allt rätt! Väntar dig beröm att du är så jäkla bra! Slutar dansa för att nån vart dum igen? Alla är dumma mot stackars Per! Nej, faktiskt inte, ingen står ut med en sån som du någon längre tid! Väx upp och bete dig som en karl (kommer du i och för sig aldrig bli) Se dig själv i spegeln och rannsaka dig själv innan du rackar ner på alla andra!
27 juni 2010 20.04

Ja vad säger man?
Nej...Det är inte lätt att va guds gåva och så bra som jag är.
Men allvarligt. Om du stör dej så på mej varför göra dej besväret att gå in på min blogg och reta dej på det jag skriver?
Det jag skrev om vikarier va att det är mycke lättare att jobba med en ordinarie personal än vikarier?
Värre än så va det faktiskt inte.
Och ang dansen så är det väl upp till mej att gå eller stanna hemma?
Du ska bara veta vad jag tänker varje gång jag står vid spegeln...
Nästa gång kan du väl skriva va du heter och stå för det du skriver. :)

// Per

9 kommentarer:

Anna Hilmersson sa...

Herregud att nån bara orkar... Den personen som skriver det där har aldrig varit på vårat jobb, så den vet inte hur det är! Å vilken jävla FJANT som inte vågar skriva sitt namn!!! Skit i den FJANTEN Per...Snart ska vi köra bil Per!

Marita sa...

Ibland får man som "Bloggägare" tänka sig för både en å två ggr. innan man gör sina bloggupplag. Ingen blogg ska finnas där andra kan såras. Ang. Hillevis komm. tycker jag inte den är riktigt rumsren även om jag förstår att du vill "försvara" Per....
Jag står för det jag skriver med namn men ibland kan det finnas de som känner att de har taggat så länge så de kan inte låta bli att skriva ett inlägg. Sen är det upp till dig Per att välja vilka inlägg du vill ha med, du har möjlighet att spärra...

Anonym sa...

Tack, Marita, så är det. Svårt att hålla inne en kommentar när man ser nån klanka ner på andra hela tiden! Vad beträffar Hillevis kommentar så bryr jag mig inte om den, hon ska alltid låta o höras mest! Att jag sen med egna öron sett o hört henne skratta o göra narr av Per bakom hans rygg, gör henne än sorgligare! Och, nej, jag tillhör inte en skara som är svartis, jag föredrar män, ingen tveksam han/hon, den/det!

Anonym sa...

Varför kan du inte stå för vem du är då???

Karin sa...

Annonym: Vad är det som får dig att tro att du är så jävla perfekt??????
Vem har bett om din åsikt?????
Om du står för vad du tycker skriv ut ditt namn!!!

Maria sa...

Oooh, action, hämtar popcornen! Närå men jag är beredd att hålla med dig där Per ang. Vikarier, inget som helst fel på dom, tur att dom finns! Men det är mycket lättare att jobba med en ordinarie som vet alla rutiner.

Marita sa...

Verkar som om ni skulle behöva ha ett riktigt storröj på era APT, så länge jag har följt bloggen verkar det vara en hel del turbulens om en massa saker! Känner igen detta sen jag själv jobbade inom VoF. Tjafs hela tiden vem som gör vad å inte, ständig jakt på att få +poäng hos enhetschefen mm.mm. Slutade med att de omplacerade ALL personal! Tack gode gud att jag hade hittat andra utvägar innan det hände!! Lycka Till!!

Karin (en som iaf vågar skriva sitt namn) sa...

Till anonym!

Är det inte upp till Per att välja vad han vill skiva om i sin blogg? Om du inte gillar det han skriver så kan du ju sluta att läsa den. Det är ju ingen som tvingar dig.......

Det finns vikarier som är väldigt duktiga men det finns även de som inte är ett dugg intresserade av att sköta sitt jobbb. Så du ANONYM kan ju ta reda på vad saken egentligen handlar om innan du börjar med personangrepp!!

Har du tänkt att du kanske en vacker dag kan bli kallad för just de saker som du skriver om Per?

Skaffa dig ett liv!!!!

Per Noremalm sa...

Anna: Jag bryr mej inte speciellt mycke heller du. :)

Marita: Jag har inte sagt att vikarierna missköter sej eller något annat utan att det är lättare att jobba med ordinarie personal.

Anonym: Tycker du ska höra av dej till mej. Du verkar ju känna mej. Känns som vi behöver pratas vid. Eller ska jag behöva blanda in polisen?

Anonym men gissar det är Hillevi: De löser sej detta med ska du se.

Karin: Andas nu Karin...

Maria: Ja här är det fullt drag. :)Som sagt va. Jag har ju som sagt bara sagt att det är lättare att jobba me ordinarie...

Marita igen: Jag orkar inte bry mej om jobbet mer...

Karin igen. Andas sa jag ju... :)